[Избор Светске Електронске Литературе]

КАКО ЉУДИ РАЗНИХ ЗАНИМАЊА ЛОВЕ СЛОНА
  1. Математичар: Оде у Африку, одбаци све што није слон, а онда улови оно што је преостало.
  2. Искусни математичар: Покуша да докаже постојање бар једног слона, пре но што приступи горе наведеном поступку.
  3. Професор математике: Докаже постојање бар једног слона, а затим пошаље студенте пост-дипломце да га ухвате.
  4. Програмер: Хвата слона по следећем алгоритму -
    1. отићи у Африку,
    2. почети од Рта Добре наде,
    3. ићи са краја на крај континента лево и десно, крећући се постепено ка северу,
    4. у сваком проласку с краја на крај континента:
      - ухватити сваку животињу која се пронађе,
      - упоредити њене особине са особинама неког познатог слона,
      - зауставити се када се детектује подударање,
      - иначе наставити даље.
  5. Искусни програмер: Пре него што примени горњи алгоритам, постави једног слона у Каиро, како би био сигуран да ће се алгоритам сигурно завршити.
  6. C програмер: Извршава горњи алгоритам крећући се на рукама и коленима.
  7. Инжењер: Oде у Африку, хвата све сиве животиње случајним избором и задржава ону чија је тежина у распону од n10% тежине једног просечног слона.
  8. Економиста: Не хвата слонове јер верује да ће се сами похватати ако им се довољно плати.
  9. Консултант: Не лови слонове, нити их је икада ловио, али ће радо објаснити онима који лове слонове како се то ради.
  10. Политичар: Такође не лови слонове, али ће све слонове које неко други ухвати поделити са свима који су гласали за њега.
  11. Инспектор контроле квалитета: Иде у лов на слонове само да би контролисао како остали ловци пакују своје ствари.
  12. Трговац: Не лови слонове, али прима наруџбе за њега са загарантованим роком испоруке два дана пре но што је сезона уопште почела.
  13. Трговац софтвером: Ухвати било шта, испоручи га и фактурише слона.
  14. Трговац хардвером: Ухвати зеца, офарба га у сиво и прода вам га као портабл слона.

 

Повратак на приче